Finans Kontrol Merkezi,Paranın ve gücün merkezi!!!

Finans Kontrol Merkezi,Paranın ve gücün merkezi!!!
Finansal Yönetim ve Eğitimler ile yurtiçinde ve yurtdışında çözüm ortağıyız.

Biz Finans Kontrol Merkeziyiz, Finansın Merkezindeyiz

  • Finansal Danışmanlık
  • Proje Finansmanı
  • Bankalarla oluşan problemlerin çözümü
  • Mevcut teminatları güncellemek
  • Yeni yatırım süreçleri yönetimi nakit finansman
  • Dış ticaretin finansmanı
  • Paran Kadar Konuş Eğitimleri
  • Müşteri istihbaratı
  • Tarım Kredileri ve Devlet Teşvikleri
  • Hibe,Teşvik,Destek
  • Tedarikçi Analizi
  • İstihbarat ve Mali Analiz
  • Sektör ve Pazar Analizi, müşteri araştırmaları
  • Eğitim (Bilanço Analizi,Dış Ticaretin Finansmanı)

5 Haziran 2016 Pazar

Türkiye'de Değişim



Her değişen etken ekonomik sistemin yapısında da geçişkenlikler oluşturuyor.


1- Yapısal Değişim ,
 Tarım ekonomisi payının GSYH içinde %10 pay alması , Enbüyük pay sahibi  sektörün Hizmet sektörü olması , Sanayi ekonomisinin %30 pay alması.
Diğital ve teknolojik devrimde başlangıç yapamamış olmamız.
Ben en azından gençlerin bilgisayar oyunu yaratarak satmalarında umutluyum.


2- Göç
Kırsal 'dan Kente Göç  ve Komşulardan Ülkemize göç sebebiyle işsizlik seviyemiz arrtıyor.
Eğer kültürel kriz engellenebilirse nüfusu artan ülkler gelecekte dünyaya hakim olacaklar bu sebeple göçün iyi taraını da değerlendirmek erekr.


3- Eğitim


Eğitim süreçleri sürekli farklılaşıyor ve istikrarsız eğitim programları , uluslarası yarışmalarda ülkemiz gençlerini başarısızlığa sürüklüyor.


Ezberci eğitim  sisteminden kurtulamadık .eğitim ve deneyim bir arada olmalı.


4-Politika


Ya seçim sürecindeyiz  ,ya da seçilenlerin değiştiği dönemdeyiz. Her değişim ekonomide tepkiye yok aıyor.





1 yorum:

  1. istanbul Maslak'ta,ulaşım yönünden gayet kolay,uygun ve efektif çalışmalar yapabileceğiniz Hazır ofis sizleri bekliyor

    YanıtlaSil

.